چین کے جنوبی صوبے ہائی نان کے شہر ووژی شان میں نسلی فیشن شو کے دوران فنکارائیں اپنے فن کا مظاہرہ کررہی ہیں-(شِنہوا)
ہائیکو(شِنہوا)ہائی نان کی ڈیوٹی فری دکانیں سانپوں سے بھری ہوئی ہیں تاہم خطرے کی کوئی بات نہیں ہے! چینی نئے سال کے موضوع پر مبنی اعلیٰ بین الاقوامی برانڈز کی مصنوعات کی وجہ سے خریدار اس جزیرے کے صوبے کا رخ کر رہے ہیں، جو اس سال کے بہار تہوار کی ایک اہم خصوصیت ہے۔
یہ سال سانپ کا سال ہوگا۔ رواں سال 29 جنوری سے شروع ہونے والی ملک کی سب سے اہم تعطیلات کے دوران صارفین کو راغب کرنے کے لئے بین الاقوامی برانڈز اپنی مصنوعات میں سانپ کے موضوع پر مبنی ڈیزائن اور چینی ثقافت کے عناصر کو شامل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔
چینی مارکیٹ کے لئے خاص طور پر ڈیزائن کی گئی محدود مصنوعات جن میں کپڑے، زیورات اور بیگ شامل ہیں، خاص طور پر ہائی نان کے دارالحکومت ہائیکو میں ڈیوٹی فری دکانوں میں چینی صارفین میں مقبول ہیں۔
کچھ برانڈز نے چھٹیوں کے حوالے سے بچوں کے کپڑے بھی متعارف کرائے ہیں۔
آج کل ڈیوٹی فری شاپنگ دنیا بھر میں لگژری سامان کی کھپت کے لئے ایک اہم شعبہ بن گیا ہے۔ ایک ٹراپیکل جزیرے کی منزل کے طور پر ہائی نان آہستہ آہستہ ایک اہم پرتعیش کھپت کا مرکز بن رہا ہے۔
ہائیکو کسٹمز کے مطابق 2024 میں ڈیوٹی فری شاپنگ کی مجموعی رقم 30.94 ارب یوآن (تقریباً 4.32 ارب امریکی ڈالر) تک پہنچ گئی۔
چینی مارکیٹ جو دنیا کی سب سے بڑی صارف منڈیوں میں سے ایک ہے، بے پناہ صلاحیت رکھتی ہے۔ عالمی بینک اور آئی ایم ایف جیسی تنظیموں نے حال ہی میں چین کی جی ڈی پی نمو کی پیش گوئیوں کو بہترکیا ہے۔
عالمی اقتصادی فورم (ڈبلیو ای ایف) کے صدر بورج برینڈ کے مطابق چین عالمی اقتصادی ترقی کا ایک بڑا ذریعہ بنا رہےگا۔
حالیہ برسوں میں بین الاقوامی برانڈز نے تیزی سے چینی بہارمیلہ مارکیٹ کی طرف اپنی توجہ مرکوز کی ہے اور چینی مارکیٹ میں اپنی موجودگی کو بڑھانے کے لئے محدود مصنوعات متعارف کرائی ہیں۔
بین الاقوامی برانڈز کی یہ حکمت عملی چینی مارکیٹ کی اہمیت کو اجاگر کرتی ہے اور اس کی بے پناہ صلاحیت پر ان کے اعتماد کی عکاسی کرتی ہے۔
چین 2035 تک ہائی نان کو عالمی سطح پر سیاحت اور کھپت کے سرکردہ مقام کے طور پر فروغ دینے کا ارادہ رکھتا ہے۔

شنہوا
- شنہوا#molongui-disabled-link
- شنہوا#molongui-disabled-link
- شنہوا#molongui-disabled-link
- شنہوا#molongui-disabled-link