امریکی شہر پومونا میں 7 ویں مستند ایشین فوڈ ایکسپو کے دوران لوگ چینی کمپنی کے تیار کردہ مشروبات چکھ رہے ہیں۔(شِنہوا)
نیویارک(شِنہوا)نئے چینی کھانوں کے برانڈز گنجان امریکی مارکیٹ میں اپنے کاروبار کو فروغ دینے کے لئے جدید ترین ٹیکنالوجیز اور جدید مارکیٹنگ سے فائدہ اٹھا رہے ہیں۔
درجنوں چینی اور ایشیائی فوڈ برانڈز نے سیکڑوں صنعتی پیشہ ور افراد کے ساتھ ٹیسٹ آف ایشیا۔۔ شمالی امریکہ ایشین فوڈ اینڈ ریسٹورنٹ انڈسٹری کانفرنس 2025 میں شرکت کی۔ شرکاء نے ابھرتے ہوئے رجحانات اور جدید کاروباری ماڈلز پر صنعت کے اندرونی افراد کے ساتھ تبادلہ خیال کرتے ہوئے چینی اور ایشیائی کھانوں میں دلچسپی لی۔
شو روم نے مہمانوں کو چینی پکوانوں جیسے دودھ کی چائے، سیچھوان کے پکوانوں اور سٹیم ڈمپلنگز سے محظوظ کیا۔ بہت سے برانڈز نے شمالی امریکہ کی مارکیٹ کو وسیع کرنے کے لئے اپنی جدید مصنوعات کے ڈیزائن اور موثر حکمت عملی کا شوق سے اشتراک کیا۔
امریکہ میں چینی کھانوں کی 200 سال سے زیادہ عرصے سے موجودگی ہے۔ مینو سیفو کے مطابق امریکہ میں 40 ہزار سے زیادہ چینی ریستوران ہیں جو میک ڈونلڈز، برگر کنگ، کے ایف سی اور وینڈیز برگرز کو تمام ملاکر بھی زیادہ ہیں۔
